ultrasonografia sprzedaż doradztwo

Przewodnik

Jak korzystać z Giełdy aparatów ultrasonograficznych
by szybko i korzystnie sprzedać używane USG

Ochrona prywatności ogłoszeniodawcy
Dodanie ogłoszenia w serwisie Giełda nie wymaga rejestracji a  dane kontaktowe Ogłoszeniodawcy nie są upubliczniane. Sami decydują Państwo komu udostępnić swój numer telefonu czy adres e-mail. Nie ryzykują Państwo także, że zamieszczenie ogłoszenia będzie związane z otrzymywaniem niepożądanych wiadomości czy reklam.

Dodawanie ogłoszenia – minimum zaangażowania czasowego
Nowe ogłoszenie dodaje się szybko za pomocą czytelnego i logicznego formularza. W razie wątpliwości dotyczących wpisania określonych parametrów sprzedawanego aparatu ultrasonograficznego mogą Państwo liczyć na pomoc i wskazówki Operatora poparte szerokim doświadczeniem w sprzedaży ultrasonografów. Pomoże on Państwu także podkreślić faktyczną wartość użytkową używanego aparatu USG, by znalazł on możliwie szybko nabywcę.

Do tego celu służy także proces weryfikacji ogłoszenia – operator opierając się na znajomości rynku aparatów USG i potrzeb kupujących upewnia się czy dane wpisane w formularzu są kompletne i zrozumiałe. W razie potrzeby kontaktuje się z Ogłoszeniodawcą by pomóc w dookreśleniu pewnych parametrów lub uwypukleniu najważniejszych zalet użytkowych ultrasonografu. Następnie wprowadzi uzgodnione zmiany i opublikuje ogłoszenie na stronie Giełdy.

Optymalizacja treści ogłoszenia
Używany aparat USG tym szybciej znajdzie nabywcę, im bardziej kompletne i dopracowane merytorycznie będzie ogłoszenie. Klienci decydujący się na kupno ultrasonografów „z drugiej ręki” mają najczęściej bardzo sprecyzowane oczekiwania – potrzebują aparatu USG do konkretnych zastosowań diagnostycznych. Dlatego poza pozostałymi parametrami niezwykle istotne są dwie informacje:

- specjalizacja dotychczasowych użytkowników oferowanego aparatu USG

- wykonywane dotychczas na sprzedawanym ultrasonografie badania

Te dwa elementy wskazują na faktyczne  możliwości diagnostyczne ultrasonografu. Dzięki temu Państwa ogłoszenie spotka się z zainteresowaniem już wstępnie wyselekcjonowanej grupy nabywców a ewentualne kontakty i rozmowy z nimi dotyczyć będą realnej przydatności danego aparatu USG.
Należy więc zaznaczyć lub wpisać w tym miejscu tylko rzeczywiście wykonywane do tej pory badania przy użyciu załączonych do aparatu głowic i pakietów, w które aparat jest wyposażony, a nie np. wszystkie teoretycznie możliwe wskazane na stronie producenta.

Kontakt z Ogłoszeniodawcą za pomocą formularza
Wstępny kontakt osoby zainteresowanej ogłoszeniem z Ogłoszeniodawcą odbywa się przez prosty formularz kontaktowy - wiadomość trafia bezpośrednio do odbiorcy. Dzięki temu mogą Państwo na spokojnie odpowiedzieć na zadane pytania w najbardziej dogodnym momencie skupiając się na codziennych obowiązkach zawodowych.
Jest to również wygodne dla potencjalnych kupujących – najczęściej także lekarzy, którym często trudno jest odebrać telefon lub oddzwonić w trakcie przyjmowania pacjentów. Sami Państwo decydują, na jakim etapie rozmów i komu udostępnią swoje dane.

Maksymalnie prosta komunikacja z Operatorem
Niemal cała komunikacja Ogłoszeniodawcy z Operatorem odbywa się głównie drogą mailową – otrzymujecie Państwo informacje o dodaniu, publikacji i wygaśnięciu ogłoszenia po upływie 30 -dniowego okresu wyświetlania. Kontakt telefoniczny ze strony Operatora jest możliwy tylko podczas weryfikacji ogłoszenia.
Kontakt z Państwa strony jest możliwy zawsze:
pod numerem telefonu: 608 552 455
lub adresem mailowym: gielda@medprime.pl

Pole dodatkowego opisu pomaga jeszcze bardziej precyzyjnie docierać do nabywców
Warto podawać tutaj dodatkowe informacje na temat historii aparatu USG – np. czy jest to aparat poleasingowy, czy USG demonstracyjne czy może ultrasonograf rekondycjonowany.
Istotną informacją jest także miejsce i intensywność użytkowania aparatu – np. czy aparat pracował w POZ lub szpitalu wykorzystywany przez wielu specjalistów czy w gabinecie prywatnym używany przez jednego lekarza.

Nie warto tu natomiast przeklejać wprost informacji producentów na temat wszystkich trybów i funkcji dostępnych teoretycznie na aparacie.  Państwa ultrasonograf z dużym prawdopodobieństwem nie jest wyposażony we wszystkie te opcje i pakiety oraz umożliwiające ich wykorzystanie głowice. Ograniczeniu czasu sprzedaży i związanego z nim zaangażowania służy podawanie tylko faktycznie istotnych i dotyczących danego aparatu informacji.

Funkcja udostępniania pozwala zwiększyć dodatkowo zasięg dotarcia i przyspieszyć sprzedaż
Mogą Państwo pokazać swoje profesjonalnie przygotowane ogłoszenie znajomym np. w mediach społecznościowych.